.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه گلایه های نماینده ولی فقیه در استان ؛
آیت الله طبرسی: مازندران از همه نظر مظلوم است/ در دولت خودمان بیگانه هستیم
شمال نیوز: آیت الله طبرسی با بیان این که مازندران از همه نظر مظلوم است، گفت: ما در دولت خودمان بیگانه هستیم. چرا که حتی یک وزیر در کابینه نداریم که از محرومیت های استان به دولت بگوید و همین امر باعث است که مازندران همچنان عقب مانده بماند.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دیروز در مراسم گرامیداشت حجت الاسلام شهید سلیمانی فرد، نخستین شهید روحانی ساروی به نقش ارزشمند روحانیت در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیت شیعه همواره دردفاع از آرمان ها وارزش های اصیل انقلابی پیشگام بوده است.


امام جمعه ساری با تأکید براین که روحانیت هیچ گاه در برابر انحراف ها سکوت نکرده است، افزود: روحانیت آگاه و بصیرت در تاریخ نهضت انقلاب اسلامی و پس از آن همواره در عرصه های مختلف حضوری اثرگذار داشته است.
 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که ما باید میراث دار باشیم نه میراث خوار، بیان داشت: امروز مهم ترین رسالت ما حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس است.
 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نقش همه اقشار در هشت سال دفاع مقدس به خوبی روشن و مشخص شده است، افزود: علیرغم تقدیم هزاران شهید طلبه و روحانی در دفاع مقدس، متأسفانه هنوز کار فخر و در خور شأنی برای شهدای روحانی صورت نگرفته است.
 

آیت الله طبرسی با بیان این که روحانیت هیچ گاه به دنبال جایگاه و مقام نبوده است، ادامه داد: حضور روحانیت در دفاع مقدس بر اساس تکلیف شرعی و وظیفه ای بود که بر عهده این قشر تأثیرگذار بود.
 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت با حضور خود در جبهه های جنگ بر معنویت آن دوران افزود، ادامه داد: حضور روحانیت شرایط در جبهه ها را به گونه ای دیگر رقم زد.
 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه در مازندران وحدت نداریم، گفت: اگر این شهید روحانی مربوط به دیگر استان ها بود تا به امروز کارهای بسیار خوبی و در خور شأنی برای وی انجام می دادند.
 

امام جمعه ساری با بیان این که مازندران از همه نظر مظلوم است، گفت: ما در دولت خودمان بیگانه هستیم. چرا که حتی یک وزیر در کابینه نداریم که از محرومیت های استان به دولت بگوید و همین امر باعث است که مازندران همچنان عقب مانده بماند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 23 شهريور 1394
فقط یه نفر تو استان حرف راستو میگه ، اونم این بنده خداست. سیل اومد مردم بدبخت شدن استاندارش سفر کاریشو !!!!کنسل نکرد. بیماریهای دام و مرغی بیداد میکنه مدیر کل دامپزشکیو میفرستن مکه !!!! مدیریت بیداد میکنه ، بیداد
ساروی 23 شهريور 1394
کجایی دکتر یوسف نژاد که بلند گوی مازندران باشی
- 23 شهريور 1394
جناب اقاي طبرسي براي پيشرفت نياز به برنامه است كه وجود ندارد درامدها هم كه جنابعالي بهتر مستحضر هستيد ميليارد ها گم ميشود و.............با اين وصف وداشتن انهمه شهيد وويراني كه براي بهتر شدن وضعيت مورد توجه قرار نميگيرد استدعا داريم درجلسات مختلف اين موضوع را به رهبر عظيم الشان ودلسوز بفرماييد تا ايشان اگاه باشند
نا شناس 23 شهريور 1394
اون موقعی که دوره احمدی نژاد چهار تا جهار تا وزیر داشتیم دو تا قوه این مملکت مال ما بود چه غلطی کردن که الان بخوان بکنن واقعا این مردم دیگه خسته شدن این همه هزینه کردن واسه این انقلاب مسئولین استانی فقط بدنبال پست گرفتن و حفظ جایگاه خودشون هستند هیچ کس به فکر این همه جون بیکار نیست فقط اومدن جیب خودشون و پر کنن همه اینا باید یه روزی در محکمه الهی جواب پس بدن من از حق خودم نمی گذرم
نا شناس 23 شهريور 1394
آقاي طبرسي عزيز مگر رئيس دو قوه مازندراني هستند چه اتفاقي افتاد در دولت قبل كه هم وزير و هم موسوي و هم مشايي و .... بودند چه اتفاقي افتاد مشكل استان مازندران يك مشكل ساختاري و دروني است و تا زماني كه همه به فكر خود و سهم خود باشند اين وضع ادامه خواهد داشت
گمنام 23 شهريور 1394
در طول سالهای پس از انقلاب فقط یک نفر از بخشی از ظرفیت های انسانی مازندران در دولت استفاده کرد بقیه فقط برای رأی از مازندران استفاده کردند و ........
نا شناس 23 شهريور 1394
با همه احترام به آقابی دکتر (برادر عزیز قبلا ایشان تشریف درمجلس داشتند مگر بلندگوی مازندران مثل قدیم با باطری کار می کرد حالا آمپلی فایر شد که بشودبلند گوی مازندران
نا شناس 23 شهريور 1394
دوره احمدی نژاد که همه قدرت در دست مازندرانی ها بود چند وزیر و به علاوه لابی قدرتمند آقای مشایی،آیا کاری واسه مازندران شد که حالا بشه.
آملي 22 شهريور 1394
حرف اقاي طبرسي درسته ما كي تو استان وحدت داشتيم تا موقعي كه وحدت نداشته باشيم استان به جايي نميرسه بازم خدا پدرشو بيامرزه مياد راهنمايي ميكنه ولي كو گوشه شنوا_اقاي استاندار كه با راي ساروي ها استاندار شدي مازندران فقط بابل نيست با وحدت به همه چي ميرسيم
نا شناس 22 شهريور 1394
ازبیانات ارزشمند ودلسوزانه حاج آقاطبرسی درخصوص توسعه وپیشرفت استان متشکریم. (ستاد جوانان حامیان مهندس فرامرزنقیبی بلوارکشاورز جنوب شهر ساری)
دلسوز ساری 23 شهريور 1394
مهندس نقیبی بیاو به داد مردم ساری برس
پاسخ ها به این نظر
جانباز وایثارگر ساروی 25 شهريور 1394
آقای مهتدس نقیبی دردل مردم ساری جای دارند
اصل ساروی 23 شهريور 1394
دوست عزیز ازکی یوسف نژادبلندگوی مازندران بودندماخبرنداشتیم شتردرخواب بیندپنبه دانه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.